Resultats de la cerca frase exacta: 25

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. segment de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de consumidors amb característiques o comportaments comuns i que poden reaccionar de manera homogènia als estímuls de màrqueting. [...]
2. segment de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de consumidors amb característiques o comportaments comuns i que poden reaccionar de manera homogènia als estímuls de màrqueting. [...]
3. veta de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Buit de mercat constituït per un petit segment de mercat explotat per una marca. [...]
4. discriminació de preus de tercer grau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobren diferents preus per unitat en funció del segment de mercat a què pertany el comprador. [...]
5. buit de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Segment de mercat en el qual s'intueix una oportunitat de negoci perquè s'hi detecten necessitats no satisfetes o no prou satisfetes. [...]
6. discriminació de preus de primer grau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobra el preu màxim que es considera possible per cada unitat, independentment de la quantitat venuda o del segment de mercat a què pertany el comprador. [...]
7. veta de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Buit de mercat constituït per un petit segment de mercat explotat per una marca. [...]
8. veta de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Buit de mercat constituït per un petit segment de mercat explotat per una marca. [...]
9. veta de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Buit de mercat constituït per un petit segment de mercat explotat per una marca. [...]
10. anàlisi de la competència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Investigació de màrqueting que duu a terme una empresa per estudiar les empreses competidores en un segment de mercat determinat. [...]
Pàgines  1 / 3 
Pàgina  1  2  3  Següent >>